
Reklamní systém Zboží.cz od společnosti Seznam je jedním z nejrozšířenějších srovnávačů zboží v České republice. Srovnávač Zboží.cz využívá interní PPC systém, který pomáhá zviditelnit nabídky inzerentů na předních pozicích na základě klíčových slov.
Srovnání PPC a cenového porovnávače
Podobně jako další zbožové srovnávače nabízí systém od Seznamu inzerentům možnost nabídnout produkty široké veřejnosti s poměrně vysokým konverzním poměrem. Na základě potřeb uživatelů srovnávač ukazuje konkrétní produkty, které jsou pro samotné uživatele nejrelevantnější.
Zalistování produktů do srovnávače je s kvalitně připraveným XML feedem poměrně snadné. Stačí si založit účet na Seznamu, přes který následně importujete produkty do databáze. Právě správné nastavení XML feedu však bývá problémem pro podnikatele a menší firmy, které nevyužívají specialistů.
Data z XML mají vliv nejen na samotné produkty, jejich dostupnost či cenu, ale třeba i místo výdeje. Stejně jako na Heurece je možné ve srovnávači při správném spárování produktů využít biddování, které je možné jak ze samotného srovnávače, tak pomocí nástroje Mergado.