V rámci vyhledávací kampaně na Skliku využívá reklamní systém dotazů na vyhledávači Seznam.cz. Jde o typ kampaně, ve které se reklamy inzerentů zobrazují ve výsledcích vyhledávání nad neplacenými/organickými odkazy.
Jednotlivé textové reklamy se u vyhledávače Seznam.cz zobrazují na základě nastavení kampaně a definovaných klíčových slov. Textové reklamy se skládají z titulku (25 znaků), dvou popisků (35 znaků) a viditelné URL adresy (35 znaků), která není totožná s cílovou URL adresou – je upravená – která se v inzerátu nezobrazuje.
V rámci textových reklam je možné při nastavení využít tzv. dynamických inzerátů, kdy je v jednotlivých kampaních nastavena proměnná, na jejímž základě je při zobrazení reklamy ve vyhledávací síti doplněno klíčové slovo, podle nějž byla reklama zobrazena. Inzerát se tak více přizpůsobuje potřebám uživatelů a zvyšují pravděpodobnost prokliku i následné konverze.
Kampaně ve vyhledávácí sítě je možné doplnit o odkazy na další URL stránek, které je nejčastěji využíváno zejména u různých kategorií e-shopu, možnost rozšiřujících odkazů inzerenti využívají také o doplnění odkazů na sociální sítě. Odkazy jsou součástí inzerátů, zobrazujících se na první a druhé pozici v hledání na Seznam.cz.
U jednotlivých inzerátů se zobrazují dva až čtyři Sklik odkazy v jednom nebo dvou řádcích, podle jejich celkového počtu. Zobrazení, stejně jako u dalších reklam, závisí na hodnocení klíčového slova a inzerátu systémem. Čím vyšší hodnocení systém kampani přidělí (na základě relevance pro uživatele), tím vyšší je počet zobrazených Sklik odkazů u inzerátu.