Srovnání cen na Heurece

Heureka je největší cenový srovnávač v Evropě. Srovnávače zboží jsou stále oblíbenějším a efektivnějším nástrojem v online marketingu, které majitelům e-shopů nabízí poměrně snadnou možnost zobrazení produktů široké veřejnosti s vysokým konverzním poměrem ve srovnání s ostatními reklamními systémy. Hlavní výhodou srovnávačů zboží je, že uživatelé na stránce hledají konkrétní produkt.

Srovnání PPC a cenového porovnávače

Proti PPC reklamním systémům je složitější nastavení reklam. Pro spuštění je potřeba nastavení produktového feedu, na jehož základě jsou produkty zobrazovány ve srovnávači. Čím kvalitnější feed, tím je snazší implementace produktů do srovnávače a následné správné párování, pro které jsou klíčovými vlastnosti EAN, název produktu, název kategorie. Všechny atributy je možné upravovat v systému Mergado.

Kromě nastavení feedu pro Heureku je potřeba implementovat měřící systémy a získat certifikát Ověřeno zákazníky, který zpřístupňuje možnost biddování a zároveň nabízí možnost vložit tento certifikát na stránku pro zvýšení důvěryhodnosti značky i následné umístění inzerovaných produktů v tzv. Boxu doporučených obchodů, který zvýhodňuje nabídku inzerentů. Dalšími parametry pro řazení produktů ve srovnávači Heureky jsou:

  • kvalita služeb obchodu
  • dostupnost produktu
  • cena produktu
  • nastavená cena za proklik

Kromě zmíněných možností využití reklamního prostoru nabízí Heureka také vlastní košík, který ještě více zvyšuje konverzní poměr. Optimalizace je založena na principu, kdy nákupní proces probíhá přímo v rozhraní Heureky, zákazník tak nakoupí snadněji přes ověřeného prodejce. Inzerent následně platí provizi za přímý prodej.

Výhody Heureky

  • Zacílení na uživatele, kteří hledají konkrétní produkt
  • Získání certifikátu Ověřeno zákazníky na vlastní stránky
  • Možnost biddování nebo řazení dle ceny produktu

Viditelnost a kategorizace

Správné roztřídění a kategorizace produktů do struktury Heureky není úplně jednoduché. Přitom se jedná o zásadní krok pro zvýšení pravděpodobnost dobrých prodejů přes tento portál. Víme jak na to.

Můžeme poradit? Kontaktujte nás!

Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.