Český trh nabízí pro inzerenty kromě komplexních srovnávačů zboží (Heureka, Zboží) také srovnávače zaměřené tematicky. Srovnávač Favi nabízí možnost nabídky v segmentu nábytku, dekorací, koupelen, kuchyní a dalšího vybavení domova. Konkurentem Favi je ze stejného odvětví srovnávač Biano, který však nedosahuje pro inzerenty výsledků jako rozšířenější Favi a zároveň je komplikovanější pro nastavení reklam. Z oboru módy je na českém trhu úspěšný srovnávač GLAMI.
FAVI
FAVI je nejen pro české inzerenty nejzajímavější srovnávač v oblasti nábytku a vybavení domácnosti, který je dostupný v pěti evropských zemích a měsíčně zaznamená přes 13 milionů návštěvníků. Inzerentům nabízí relevantní cílovou skupinu, která přímo hledá produkty do domácnosti. Za vysokou návštěvností stojí kromě široké nabídky také propracované uživatelské prostředí, kde je možné využít spousty filtrů, a najít tak poměrně přesně hledaný produkt. Uživatelská přívětivost však na druhé straně klade nároky na nastavení systému (načtení produktů přes Heureka feed).
Na základě široké nabídky je zde i velká konkurence, která ve spojení s nemožností přímého biddování ve feedu zvyšuje náklady na využití srovnávače.