Marketingové nástroje

MEŘENÍ & DOSAH & EFEKTIVITA

Neexistuje snad větší škála nástrojů a aplikací než těch marketingových. Každý se hodí na něco jiného, ale při jejich správné kombinaci dokáží hotové zázraky. My nejraději pracujeme s těmito:

ZÁKLADNÍ NÁSTROJE PRO KAŽDÉHO

Google Analytics
Jeden z nejrozšířenějších nástrojů na sběr a vyhodnocování chování návštěvníků na Vašem webu. Dokáže určit, z jakého vyhledávače k Vám přišli, ale také jaké stránky procházeli, kam až „doscrollovali“, na jaký telefon či email klikli.
U e-shopů zjistíte, které produkty zákaznici nejčastěji přidávali do košíku; jaké nakonec nakoupili či u kterých si nevěděli s objednávkou rady. Může též sloužit jako základní manažerský nástroj pro správu a rozvoj vašeho online podnikání.

Google Tag Manager
Velmi dobrý nástroj pro zastoupení Vašeho developera při aktivaci nejrůznějších marketingových a dalších webových nástrojů. Rovněž pomáhá při nastavení pokročilého měření v rámci Google Analytics.

Google Search Console
Jeden ze základních nástrojů pro aktivaci SEO, správu a kontrolu technické úrovně a kvality webu, popř. informace o zpětných odkazech.

Google Data Studio
Poměrné nový nástroj na prezentaci a reportování sebraných dat z Google Analytics a dalších nástrojů, vše na jednom místě. Rychlá analýza, časová osa, jednoduchost alá Malování ve Windows.

NÁMI VELMI OBLÍBENÉ A DENNĚ VYUŽÍVANÉ

Collabim
Pokročilejší český nástroj na správu a vyhodnocování SEO vašeho webu napříč SERP prostředím (vyhledávači). Zaměření na jednotlivá klíčová slova, jejich pozici, konkurenci, správu zpětných odkazů a mnoho dalšího.

Marketing Miner
Vaše SEO oči napříč internetem v oblasti hledání nových potenciálů, pokročilejší technické kontroly webu. Díky automatickému sběru a strukturalizace dat ulehčí práci nejednomu marketingovému specialistovi.

Screaming Frog SEO Spider
Skvělý program na kontrolu stavu Vašeho webu napříč mnoha SEO faktory – meta popisky, názvosloví stránek, url, obrázků, chyby v procházení, ztracené stránky 404,…

OpenRefine
Používáme hlavně pro prácí z vyhledávacími dotazy a při tvorbě analýz klíčových slov. Dokáže značně urychlit práci zejména při čištění a shlukování vyhledávacích dotazů do skupin.
Pokud pracujete se soubory kde máte tisíce klíčových slov tak bez tohoto šikovného pomocníka se nejspíš neobejdete.

Ahrefs, SEMRush, Shoptet, Monday, Adobe Cloud
Připravujeme…

Google Ads (editor)
Nejpoužívanější světová platforma na PPC reklamu na světě. Sdružuje všechny zmíněné formáty v přehledném online prostředí, popř. v offline editoru. Je možné jej napojit na další členy rodiny Google (Analytics, Data Studio,…).

Mergado XML feed
Při reklamně na Heurece, Zboží, Google a dalších zbožových srovnávačích je třeba posílat data o Vašich produktech. Ne vždy je ale cenově rozumné, aby všechny úpravy prováděl přímo Váš developer.
Právě pro tyto účely je zde nástroj Mergado, do kterého si naimportujete Vaše produkty a můžete je nespočtem způsoby modifikovat, a to vše bez zásahu vývojáře.

Facebook (pixel, catalog, business manager)
Pro plnohodnotné využívání Facebooku oceníte nasazení „trackování“ Pixel, importu Vašich produktů do virtuálního obchodu či správu a editaci v Business Facebook manažeru.

Seznam Sklik
Česká mutace populární Google Ads platformy, která se se svými funkcemi velmi blíží celosvětové konkurenci. Její největší výhodou je lepší cílení na českou populaci a početnější partnerství s významnými českými weby a portály.