Jak fungujeme

Ukážeme Vám typickou ukázku naší spolupráce, čím vždy začínáme, na co se zaměřujeme, co můžete očekávat a jakým způsobem reportujeme.

První kontakt –> Setkání –> Analýza –> Nabídka –> Exekutiva –> Reporting

Jak vám získáme nové zákazníky
Máme za sebou desítky projektů, kdy jsme našim klientům nastavili výkonnostní kampaně, a zajistili tak přísun nových zákazníků do jejich e-shopů. Díky nabitým zkušenostem víme, jaké kanály a nástroje využívat, abychom dokázali splnit i vaše očekávání. Podívejte se, jak málo stačí:

Dejte nám vědět, že chcete nové zákazníky
První krok je na vás, ale abychom vám to usnadnili, můžete si vybrat, jestli jen kliknete zde na stránce, pošlete nám e-mail nebo rovnou nám rovnou zavoláte na +420 776 819 428. Pak už v tom budeme s vámi a rovnou si domluvíme krátkou schůzku nebo videohovor ((Skype, Googlemeet, Facetime..).

První setkání
Není na co čekat, a tak si hned na první schůzku připraví náš konzultant krátkou analýzu vašich stávajících kampaní a představí vám první nápady, jak vylepšit váš online marketing. Zároveň si připraví dotazy, abychom mohli zpracovat hloubkovou analýzu. Bude se vás ptát na vaše cíle, finanční možnosti a současný stav kampaní. Pokud už v tuto chvíli od vás dostane náhled do vašich Google Analytics, dozvíte se rovnou konkrétnější informace.

Hloubková analýza
Díky přístupu do Google Analytics jsme schopni detailně zjistit, kde a jak vám můžeme pomoci. Všechny kroky, které dosud uděláme, jsou samozřejmě zdarma, abychom se nezdržovali rozpočtem, který je vždy samozřejmě až na prvním místě. Z analýzy vám předložíme seznam slabých a silných míst stávajících kampaní. Současně se v analýze zaměříme i na vaši konkurenci a představíme vám akční plán, který povede k získání vyšších zisků.
V plánu pro následující spolupráci je definování cílové skupiny, sdělení a vhodných komunikačních kanálů, které naplní vaše potřeby. Nezávazně tak od nás dostanete náhled specialistů na online marketing a vyčíslení nákladů, které povedou k dlouhodobému rozvoji vaší značky.

Nabídka k úspěšné spolupráci
Dosud jsme se bavili nezávazně, ale abychom toho dosáhli, potřebujeme vědět, že do toho s námi jdete. Po prezentaci analýzy vám také představíme, kolik to bude stát. Ve výsledku to bude jedno číslo, ale abychom byli co nejvíc fér, připravíme detailní rozpad časové kapacity na nastavení všech kampaní, jejich pravidelnou správu, reporting a vše, co bude potřeba včetně časového harmonogramu spolupráce. Samozřejmě je možné nabídku vždy upravit podle vašich potřeb.

Naše práce, vaše radost
Jakmile se domluvíme, můžeme vám ukázat, o čem jsme dosud mluvili. Dostanete k dispozici projektového manažera, který se stará o vaši spokojenost. Kromě toho s interním týmem koordinuje proces spuštění kampaně, průběžnou optimalizaci kampaní pro dosažení nejlepších výsledků a všechny další aktivity, které povedou ke splnění plánu.

Vyhodnocení spolupráce
Na konci každého měsíce vám manažer projektu představí výsledky za uplynulé období. Report připravujeme tak, aby bylo na první pohled jasné, co a jak fungovalo. Kromě toho vám všechna čísla z přehledu projektový manažer osobně odprezentuje.