Klient je firma, která se zabývá prodejem kosmetických výrobků. Funguje jako e-shop s vlastní prodejnou. Nabízí široký sortiment světových značek kosmetiky.
VÝCHOZÍ SITUACE
Pro klienta jsme zakládali reklamní účet Google AdWords, Google Merchant, Business Manager, Katalog na Facebooku a Facebook Pixel. Sklik, Zbozi.cz a Heureku již klient měl a v minulosti dělal zde kampaně v malé míře. Na Facebooku klient propagoval jen příspěvky. Nyní se klientovi staráme o AdWords, Sklik, Zbozi.cz, Facebook a Heureku.cz
NÁSTROJE
Během správy využíváme Google AdWords, Google Analytics, Facebook, Facebook Pixel, Google Merchant, Sklik, Zbozi.cz, Heureka.cz

PODMÍNKY
S klientem jsme měli zpočátku nastavené pevné rozpočty na každý reklamní kanál, ale po prvním měsíci správy jsme se s klientem domluvili, že se bude řídit dle PNO. U každého kanálu jsme stanovili 15% PNO. Náš cíl pro rok 2018 je zvýšit obrat e-shopu o 30%.
REALIZACE
Na Google AdWords využíváme Google Nákupy, DSA, dynamický remarketing, brandové kampaně, kampaně na podporu brandu a vyhledávací síť na prioritní produkty klienta.
Na Facebooku používáme prodejní kampaně z katalogu, dynamický remarketing, propagaci tematických příspěvků klienta o novinkách.

Na Skliku děláme vyhledávací síť na klíčové produkty, produktové kampaně, kampaně na posílení brandu, kombinované reklamy a dynamický remarketing.
VYHODNOCOVÁNÍ KAMPANÍ – DATUM (LEDEN – BŘEZEN 2018)
Během správy využíváme Google AdWords, Google Analytics, Facebook, Facebook Pixel, Google Merchant, Sklik, Zbozi.cz, Heureka.cz

abychom viděli výsledky z kampaní, které do té doby nastaveny nebyli. PNO se nám daří u všech kanálů držet pod klientem stanovené hodnoty. Z grafu je patrné, že jsme od začátku spolupráce zvýšili návštěvnost v lednu o 45% a v únoru o 88% oproti listopadu a prosinci. V únoru jsme zvýšili obrat o 17% oproti únoru 2017.